|
||||||
|
||||||
Aktualności Nie dodano jeszcze aktualności.
Dane firmy Właściciel: IMT
Biłgoraj
23-400 Biłgoraj
woj. lubelskie
powiat biłgorajski
tel: 728 844 677
e-mail: klub@teamadrenalina.pl
Firma poleca
FirmÄ™ polecajÄ… |
NowościPropozycje różnych konkurencji, gier i zabaw, które wykorzystujemy przy realizacji imprez: 1 - GRY I TURNIEJE PAINTBALLOWE Paintball jest w tej chwili najpopularniejszą grą - zabawą strategiczną dla wszystkich, którzy lubią mocne wrażenia, zespołowe działanie i sportową rywalizację. Największym jej atutem jest to, że wyzwala w nas pierwotne instynkty nie czyniąc nikomu krzywdy. W paintballu dowódca zespołu odgrywa istotną rolę. W typowej grze biorą udział dwie drużyny. Każda z nich ma swoją flagę i bazę, z której rozpoczyna grę. Jak wygrać? Należy tylko donieść flagę przeciwnika do swojej bazy lub trafić wszystkich przeciwników. Trudnością jest to, że przeciwnik nie ma zamiaru jej oddać, broni zaciekle swych barw przy użyciu markerów paintballowych. Trafiony zawodnik odpada z gry. Strzelamy z kulek wykonanych z żelatyny spożywczej. Zawodnicy otrzymują markery, kombinezony ochronno- maskujące, maski na twarz oraz rękawice. 2 - KONKURENCJE STRZELECKIE a) Z łuku - do tarczy, zawody na celność i skupienie b) Z wiatrówki - długiej i krótkiej do tarczy i celów (puszki, baloniki) c) Z markerów paintballowych - do stałych i ruchomych celów d) Ruchomy cel - wybrany zawodnik z drużyny A strzela z karabinka paintballowego do drużyny B mającej przebyć określony dystans. Drużyna B używa 1 tarczy ochronnej. Liczymy trafienia 3 - KONKURENCJE RZUTNE a) Dart b) Rzut dzidą - na odległość i do celu c) Rzut tomahawkiem - do tarczy drewnianej d) Rzuty obręczą na słupek 4 - KONKURENCJE BIEGOWE a) Bieg z bombą w skrzynce - po dwóch zawodników z grupy przenosi skrzynkę z "bombą" (akumulator plus czujnik wstrząsowy z głośnym alarmem) na wyznaczoną odległość. Dla utrudnienia mogą mieć zawiązane oczy - grupa prowadzi ich głosem. b) Bieg skazańców - wszyscy członkowie oddziału mają związane ręce z tyłu i muszą wbiec pod górę w jak najkrótszym czasie. c) Wyścigi worków - uczestnicy poszczególnych zespołów ścigają się ze sobą skacząc w workach (worki pojedyncze lub powiązane). d) Wyścig lektyk - czterech uczestników biegnie wyznaczoną trasą trzymając lektykę, na której siedzi piąty z uczestników. e) Wyścig skrzynek - zawodnicy mają 2 skrzynki do dyspozycji. Poruszają się na określonym dystansie tylko po skrzynkach. 5 - KONKURENCJE Z LINĄ a) Wchodzenie na linę pionowo - asekurację prowadzić będzie instruktor prowadzący b) Przeciąganie liny - dla wszystkich chętnych uczestników pikniku c) Drabinka alpejska - zawodnik wspina się po drabince na 7 metrów w górę, następnie zjeżdża. d) Mission impossible - zawodnik ubrany w uprząż i podczepiony do liny z tyłu, wisi ok. 50 cm twarzą nad ziemią. Reszta grupy przeciąga go w miejsca, gdzie leżą elementy jego zadania. e) wiązanie węzłów marynarskich na czas. 6 - TOR PRZESZKÓD a) Pole minowe - oddział musi przedostać się przez określony odcinek poruszając się na oponach. Cała grupa jednocześnie znajduje się na oponach, porusza się po nich nie dotykając ziemi. Osoba, która spadnie z opony (dotknie ziemi) jest wyłączona z dalszego udziału w zadaniu (weszła na minę). Liczba opon uzależniona od wielkości oddziału - odległość około 20 m. b) Pajęczyna - osoba musi przejść przez pajęczynę lin, nie dotykając kołyszących się na sznurkach dzwonków, butelek. c) Poprzeczka - na wysokości 1,5m zawieszona jest poprzeczka z drewnianego bala, trzeba będzie przenieść wszystkich swoich członków zespołu z jednej strony na drugą ponad poprzeczką. 7 - KARAOKE Uczestnicy śpiewają znane piosenki z podkładem melodii (lub każdy zespół układa swoją piosenkę, którą musi zaśpiewać przed pozostałymi). Poziom i jakość wykonania ocenia wcześniej wybrane jury. 8 - KALAMBURY Zespół wybiera jedną osobę, która po przeczytaniu hasła próbuje zilustrować go gestami i mimiką twarzy (lub rysunkami) pozostali muszą odgadnąć hasło. 9 - WBIJANIE GWOŹDZI W PNIAK Każdy zespół wybiera po dwóch, trzech zawodników, którzy otrzymują po jednym sześcio calowym gwoździu. Zawodnicy wbijają gwoździe w pieniek po kolei podając sobie młotek. 10 - WYŚCIG PO MUMIĘ Trzech zawodników zawija w papier toaletowy czwartego, tak, aby nie było widać żadnej części garderoby (mogą rywalizować 3 lub 4 grupy) zwycięży ta grupa, która zrobi to najszybciej. 12 - KONKURS DRWALI Piłowanie bali piłą "moja twoja" na czas - Zawodnicy drużyny dobierają się w pary, każda para musi w jak najkrótszym czasie odciąć krążek z bala, reszta grupy trzyma bal. Należy uciąć jak najwięcej krążków z bala. 13 - ROSYJSKA RULETKA Drużyny wybierają przedstawicieli, którzy siadają do stołu i wypijają po kolei ustawione kieliszki. W jednych jest niezbyt smaczny napój (wódka, woda z solą, pieprzem) a w innych woda. 14 - WALKA GLADIATORÓW Uczestnicy walczą ze sobą przy pomocy kijów owiniętych gąbką stojąc na belce umieszczonej 0,5 m nad ziemią (może być wokół błota). Próbują zrzucić się z belki w błoto. Mogą mieć zawiązane oczy, a naprowadzanie na przeciwnika prowadzi głosem grupa. 15 - BIEG NA ORIENTACJĘ W TERENIE Grupa ma do przejścia (lub przebiegnięcia) określoną trasę, na której odnajduje punkty w terenie według mapy, piktogramów lub zdjęć. Grupa zostanie podzielona na zespoły. Każde zadanie jest punktowane i liczy się do ogólnej punktacji, która pozwoli wyłonić najlepszą grupę, a co za tym idzie wywoła chęć rywalizacji. |
|||||
|